Mind Blown stamping


Zdobienie na kolejny tydzień Wyzwania stemplowego, tym razem miało to być stemplowanie czarno-białe. Od razu wiedziałam, że w ruch pójdzie płytka numer B.03 od B.LovesPlates czyli Mind Blown.
 
The second week of the Nail Stamping challenge for the black and white patterns. I knew I wanted to use B.LovesPlates B.03 Mind Blown.
B&W nails stamped with B.03 Mind Blown plate



Pomalowałam paznokcie na biało Sally Hansen Xtreme Wear 300 White On. Na bieli zaczęłam odbijać wzory z płytki czarnym Essence do stempli i miałam jakieś dziwne problemy - paski wzoru zaczęły się ciągnąć, marszczyć przy odbijaniu, coś było nie tak. Widać powyżej na kciuku, o co chodzi, albo poniżej na środkowym. Złapałam zatem czarną Typografię L od Colour Alike i dokończyłam stemplowanie. Całość zatopowałam Poshe.
 
I started with painting my nails in white with Sally Hansen Xtreme Wear 300 White On. The I tried to stamp the patterns with black Essence stampy polish and I was having some strange issues - the patterns started to wrinkle and pull - you can see the pattern on the thumb on the above picture or on the middle finger nail below. So I switched to Colour Alike Typografia L as alternate black and finished the mani. Topped it off with Poshe.

B&W nails stamped with B.03 Mind Blown plate



Mani w dzień wolny od pracy oznacza możliwość zrobienia zdjęć w świetle dziennym, jupi. Rodzina widzi w tych wzorkach zebrę :D, a wy? Kupię czarnego Konada do stempli i powtórzę te wzory, bo te drobne niedoróbki (ja je widzę, nic na to nie poradzę) doprowadzają mnie do szału, a płytka aż się prosi o białoczarne stemple.
 
Painting the nails on a day off means a good daylight photos, yay! My family sees zebra in those patterns :D, and you? I am going to get the black Konad stamping polish, because I want to come back to the plate again and I can't stand all those small imperfections (yes, I still see them, can't help that) and the plate is begging for B&W stamping.
B&W nails stamped with B.03 Mind Blown plate







73 komentarze:

  1. Ja w tych wzorkach widzę oczopląs ;) Bardzo ładnie się odbiły; fakt, od lakieru użytego do stempli wiele zależy. Jak stemplowałam Liquid Leather od China Glaze, to były jakby wyżłobienia w głębi kresek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu też są gdzieniegdzie "wyżłobienia" - przed zmniejszeniem fotek było je bardziej widać. Ja miałam problem z tymi najcieńszymi liniami, jakoś tak się "ugrduliły" - te, które robiłam Essence, bo CA odbiło już całkiem ok. Tylko to nie jest taka czarna czerń. A Essence jakoś tak się dziwnie stemplowało, że też właściwie nie wiem czemu nie jest taki czarny, jak był kiedyś :(

      Usuń
  2. świetne :D ja jeszcze nie wiem co wystemplować na ten tydzień ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze czas, jak cię znam, to nas czymś fajnym zakoczysz.

      Usuń
  3. Hmm.. jakie niedoróbki? Ja nie widzę nic, czego można by się przyczepić w tych stemplach.. a może oślepłam? :) Genialny ten wzór.. wcześniej jakoś nie brałam poważnie tej płytki..ale nabrałam na nią ochotę i też chcę takie 3D na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zobacz - nie wszystkie linie dochodzą do krawędzi paznokcia :) I tam gdzie jest ta "trąba powietrzna" - wzór robiony na obu rękach Essence - te cieniutkie kreseczki nie mają idealnie gładkich krawędzi, lakier nie chciał układać się ani na stemplu (a próbowałam różnych!), ani na paznokciu.
      Ale ogólnie jestem zadowolona, przecież nie zmyłam :D

      Usuń
  4. muszę Ci przyznać, że pomysł miałyśmy taki sam :) od razu wiedziałam, że na ten tydzień użyję dokładnie tej płytki :)) dobrze, że choć wzorek wybrałam inny ;)
    i masz całkowitą rację - B.03 aż się prosi o taką biało-czarną kolorystykę!
    Mani świetne - total Mind Blown :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na twój wzór jak na zmiłowanie - strasznie jestem ciekawa, który wybrałaś :)
      Tak, płytka aż krzyczy o kontrast biało-czarny :) Zresztą B.01 też :)

      Usuń
  5. omg! te wzory są obłędne! i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B. pewnie ma teraz wypieki, albo czkawkę, ale super te wzory obmyśliła :)

      Usuń
  6. obłędnie - dosłownie :D a niedoróbek żadnych nie widzę ;) jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płytka idealna do tego tematu - nie dziwię się, że po nią sięgnęłaś :-D Fajne jest to, że użyłaś kilku różnych wzorów - ja bym się obawiała bałaganu, ale nic takiego się u Ciebie nie zadziało :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka się sprawdziła. Stwierdziłam, że te cztery wzory są takie raczej z jednej bajki i powinny do siebie pasować. Też się trochę bałam bałaganu, na szczęście wzory zrobiły swoje :)

      Usuń
  8. Weird and wonderful stamping designs. They play tricks on the eye! Love them - gorgeous :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weird indeed :) I noticed people staring at my nails today, asking me to stop moving my fingers, as they could not focus. Hypnotyzing them with my nails!

      Usuń
  9. Niesamowicie wyglądają te psychodeliczne wzory <3
    bardzo mi się podoba to, że na każdym paznokciu jest inny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kciukach powtarza się ten wir.
      Wzory są hipnotyzujące :)

      Usuń
  10. Świetne to zdobienie! Genialne wykorzystanie wzorów z płytki od B. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę jak lata 60. ;) Bardzo fajne, minimalistyczne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim wydaniu B&W idealnie widać ten mind blown :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie zwariowane! Ta płytka kiedyś musi trafić w moje zbiory :)

    Bardzo mi miło! Postanowiłam trochę nadrobić ręczne malowanie! Wszyscy wokół tylko stemple itp. a to jednak ręczne malowanie daje niepowtarzalne efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka jest odjechana, warto!

      Zgadzam się, ręczne wzory są unikatowe i indywidualne, ale mi to dość kiepsko wychodzi.

      Usuń
    2. No ale troszkę pieniążków trzeba na nią nazbierać ;(

      No nie wiem, bardzo fajnie wychodzą Tobie pazurki! No a w malowaniu ręcznie potrzeba praktyki, możesz ćwiczyć na wzornikach! :)

      Usuń
    3. Może jakiś sponsor kupi na imieniny, walentynki, dzień kobiet...

      Ćwiczenia, ćwiczeniami, ale nie powtórzę, co mawiała pani od plastyki w podstawówce, załamując nad moimi "dziełami" ręce...:D

      Usuń
    4. Ja z plastyki byłam cienka :-d na kartce nadal nic nie umiem namalować, paznokcie to zupełnie inna sprawa :-D

      Te lakiery dopiero weszły, wiec myślę że trochę jeszcze będą dostępne ;-)

      Usuń
  14. Zwariowanie to wygląda, nie wie czemu od razu skojarzyło mi się z filmem "Sok z żuka" :) Jestem pewna, że tam nosiliby takie paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wzorek, taki trochę psychodeliczny, z hipnozą się kojarzy :-P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam nakręcić filmik jak macham palcami - hipnoza murowana! :D

      Usuń
  16. Te wzorki kojarzą mi się z jakimś teledyskiem,który nałogowo oglądała moja młodsza siostra w te wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta płytka jest świetna, muszę ją mieć!

    Świetnie, że wybrałaś kilka wzorów, fajnie się ze sobą komponują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się bałaganu, a jednak pasują do siebie :)

      Usuń
  18. Dostaję oczopląsu, gdy patrzę na te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdobienie strasznie mi się podoba ale sama pewnie bym jej nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie jest w twoim typie, to nie kupuj - ja też widuję płytki, obok których mogę przejść obojętnie :)
      Tym bardziej cieszę się, że zdobienie ci się spodobało.

      Usuń
  20. Wow, looks awesome!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uhh, very mind blowing! :D But I love it ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne mani <3 !! idealnie odstemplowane , taki op arcik :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak już pisałam świetnie te wzory prezentują się u Ciebie, zapragnęłam przygranąć tą płytkę, długo się broniłam, ale po tym co Ty pokazałaś wymiękam :D Co do czarnego essence, mam podobne problemy po dojechaniu do połowy butelki, mam wrażenie, że wysycha w tak ekspresowym tempie, iż nie jestem w stanie odbić nim idealnie wzoru. Ja osobiście uwielbiam czarny lakier od my secret choć od CA też miałam i spisywał się równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - jeśli kręcą cię zakręcone wzory, to ta płytka ci się przyda :D
      Muszę sprawdzićc czerń od My Secret - moje oba Essence, biały i czarny są starutkie i przy stemplowaniu nimi zawsze pojawiają się niecenzuralności :)
      A CA tak dobrze maluje, że aż mi go szkoda do stempli!

      Usuń
  24. That IS mind blowing, cool nails, cool stamping!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czarny Konad jest najlepszy - polecam całym serduchem (ja kupuję zawsze na Allegro za około 12 zł) !! :) a Twoje mani jest świetne Maju - takie bardzo w moim typie bo jest czerń i biel i nietuzinkowe wzory a ja wszystko to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje komentarze dodają skrzydeł, wiesz? Konady będą moje, kwestia czasu.

      Usuń
  26. wow this pattern is so cool! at first i thought you mixed two patterns or something. haha, great :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually - these are four patterns from B. plate :) I saw the "whirl" on Pet'la plate, but the rest I would say is rather unique. So op-art-y and so awesome!

      Usuń
  27. Bardzo lubię cb paznokcie. Idealnie dobrałaś wzory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię cb :) Czarny stemplowy Konad woła do mnie wielkim głosem "mamo", żebym mogła więcej takich cudeniek tworzyć :D

      Usuń
  28. i ma in love with this patter.had a look at your blog , you have very nice nail art !

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wzór! Od dłuższego czasu myślę o płytkach od B., ale nie potrafię się zdecydować, która podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wzór :) szkoda, że miałaś takie problemy przy stemplowaniu.. jak zobaczyłam mani w miniaturce to moje pierwsze skojarzenie też było z zebrą :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger