Wiosenny delikates

Wiosenny konkurs u Kasi, nie starczyło mi sił na nic wypasionego, ale złapałam pędzelek, farbki i biegusiem zrobiłam mani, który tradycyjnie otwiera u mnie co roku sezon wiosenny - czyli kwiatuchy w ramach frencza, co roku inne tło. Blog istnieje krótko,  to moja pierwsza wiosna blogowa, ale to już trzecie takie moje mani.

The Spring contest at Pretty Nails by Kasia, I had been tired lately and had no power to do extra sophisticated nail art. Instead I quickly reached for a small brush and acrilic paints to re-create my traditional Spring welcoming mani - the french-y flowers. I do it every year, you have not seen it on the blog because the blog is too young, but it is my third year with this mani, every year with different background.
 
french flowers nails
Flower french nails
 

Wszystkie prace możecie zobaczyć w Inlinkz-owej galerii:
All works can be found in the Inlinkz gallery:




41 komentarzy:

  1. Ale piękne i delikatne! Te kwiatki na końcach z daleka wyglądają jak klasyczny french, a z bliska taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Właśnie widziałam kiedyś u kogoś frencz z kropek, więc sama postawiłam na kwiatki. I taka mi tu nowa świecka tradycja wiosenna się narodziła :) W przyszłym roku będzie znowu!

      Usuń
  2. piękny frenczyk :)) chyba Ci kiedyś podkradnę ten pomysł - zdobienie jest śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Korzystaj do woli, nawet nie wiem, czy takich zdobień nie ma więcej w sieci :)
      Chciałam pokombinować z tłem, bo od początku wiedziałam, że jak wiosna, to mój frenczyk. Sił brakło, po choróbsku jeszcze się nie ogarnęłam :(

      Usuń
  3. Dziewczęco i aż się uśmiech na twarzy pojawia :) Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiecham się wzajemnie. Zdrowie już jest, jeszcze siły zbieram :)

      Usuń
  4. Bardzo subtelnie, delikatnie i dziewczęco to wyszło, mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa wersja frencha ;) delikatne i bardzo urocze paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem prosto zrobić frencza, trzeba się jakoś ratować ;)

      Usuń
  6. jaaaki dziewczęcy! Aż mnie natchnęło do malowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło zrobić coś, co może zainspirować! Aż mi się buzia uśmiechnęła po tak miłym kometarzu:)

      Usuń
  7. O jeny, jakie to prześliczne i przeurocze <3 pozwolisz, że kiedyś od Ciebie zgapię? bo normalnie nie mogę się napatrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ częstuj się! w zeszłym roku miałam na zielonym, też wyglądało super :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zabójcze!!!!! kurcze ze ja nie mam za grosz talentu do zdobienia paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To jak ja, ale trenuję wytrwale i są efekty!

      Usuń
  10. This is such a cute mani, I like it :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i na szybko, ale za to pomysł bardzo fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie się nosi, mimo że dziś rano był śnieg, to chyba wiosna przyszła :D

      Usuń
  12. coś pięknego, subtelnie, delikatnie i niesamowicie urokliwie <3 też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Jak chcesz też, to pozostaje ci tylko zmalować :D

      Usuń
  13. Super kwiatuszki, takie niby delikatne mani, a jakie śliczne :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger