Happy Christmas!

Wiem, że jest mnie mało. Tęsknię, ale też i nie mam sił ślęczeć nad komputerem, zatem blogowanie poszło w odstawkę. Niemniej jednak jesteście, zaglądacie, komentujecie i właściwie dzięki Wam zmotywowałam się do pomalowania i sfotografowania świątecznego mani. Dziękuję Wam pięknie i życzę wspaniałych Świąt, cudownej atmosfery, chwili oddechu i poczucia tej magii, która otacza nas  na co dzień, a wyczuwalna jest szczególnie przy takich specjalnych okazjach.
I know I am not there most of the time - I miss blogging but I am tired working with my laptop all days long so after work I just don't feel like blogging. But you are still here with me, visiting the blog, commenting and that gave me the motivation to prepare, photograph and post my Christmas nails. Thank you and wishing you the Happy Christmas, the magic to be with you all the time and not just for the season.




Czerwony/Red: Colors by Llarowe The Mighty Red Baron (jak co roku :) to już taka świąteczna tradycja)
Złoty/Golden: Orly Bling
Płytka/Stamping plate: Blueberry 03
Lakiery użyte do stemplowania/Stamping polishes: CA/BLP B. a Red Dragon, A-England Saint George

27 komentarzy:

  1. Ależ świątecznie, piękne mani! Maju dla Ciebie i Pana Męża również Wesołych Świąt :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdobienie. Na bogato :) Mam podobną czerwień od Color Club, właśnie dotarła także będzie malowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to chętnie zobaczę!Lubię niezwykłe czerwienie.

      Usuń
  3. Piękne! Takie błyszczące w kolorkach Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możnaby rzec, że konserwatywnie :) Ale błysk jest, a co!

      Usuń
  4. Cudowne <3
    Wesołych Świąt Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po świętach, ale wzajemnie, wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  5. Wesołych świąt! Śliczne pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous mani. All the best :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaaa, no ten Baron jest boski! chyba w końcu będę go musiała kupić, bo od roku się zachwycam każdym zdobienie z jego udziałem :D piękne te Twoje świąteczne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Barona uwielbiam, w każdym świetle jest inny :) Kupuj!
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  8. Oba lakiery są cudne! Czerwień; wiadomo uwielbiam od zawsze , a złotko przyciąga wzrok tym blaskiem ;)Mnie tez ostatnio jest tu mało, widzisz nawet dopiero teraz przeglądam posty ze świątecznymi zdobieniami;( ale nie znikaj czasem na stałe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobienie, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne mani, cudnie się błyszczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne mani !! Ja zaczynam obserwować i mam nadzieję, że wrócisz do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger