Colour Alike Flakies 625 One I Love & 626 All of Me





Colorowo poszalało z ostatnią swoją kolekcją i, poza pięknymi holosiami, zafundowało nam dwa cudnie piękne lakiery, zawierające multichromowe, nieprzezroczyste płatki, czyli flejki.

Sama najpierw zastanawiałam się nad ich zakupem, nie do końca wiedząc, czego się mogę spodziewać, ostatecznie po obejrzeniu ich osobiście u Antii (pozwoliła mi ich użyć! zdjęcia na końcu posta) nie omieszkałam złożyć zamówienia. Chciałabym Wam pokazać jak prezentują się widziane okiem aparatu (na żywo trzeba dołożyć cały ten blask i zmianę kolorów przy każdym poruszeniu ręką). Po lewej stronie na dwóch paznokciach widzicie CA 626 All of Me, po prawej 625 One I Love. Paznokcie w środku pokryte jedynie warstwą bezbarwnej bazy, paznokcie zewnętrzne pomalowane na czarno. Oprócz płatków w lakierach jest drobniutki, wydaje mi się że lekko holograficzny pyłek, nie było słońca, kiedy malowałam, a płatki stanowczo zasłoniły nieśmiałe błyski tego pyłku.


1 warstwa, wysycha naprawdę szybko, płatki nie odstają od paznokcia, ale warto pokryć je topem - tu bez topu:


2 warstwy, druga warstwa schnie całkiem przyzwoicie, drobinki minimalnie gdzieniegdzie odstają, ale nie haczą:


3 warstwy, schnięcie już stanowczo dłuższe, na żywo praktycznie nie było już prześwitów, myślę, że dla pełnego krycia warto pokusić się o nałożenie lakierów gąbeczką, co pomoże też w skróceniu czasu wysychania, mnie ten efekt zadowolił, na zdjęciach bez topu, ale warto go dodać, żeby zabezpieczyć delikatnie szortką powierzchnię, ale nic nie haczy:


Moje pierwsze zetknięcie z tymi cudeńkami poskutowało poniższym mani (multum zdjęć!), gdzie na czarnej bazie postanowiłam zrobić coś na kształt pionowego gradientu, efekt mnie zachwycił i przekonał do nabycia tych lakierów. Nie bawiłam się w nakładanie gąbeczką, efekt ciapnięcia pędzlem po paznokciu mi wystarczył. A jak się Wam podobają?


43 komentarze:

  1. *.* Ten niebieskawy totalnie mnie zachwycił! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ma w sobie też zieleń, ale mój aparat nie chciał jej złapać.

      Usuń
  2. Na ciemnej bazie wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z reguły nie lubię 'flejków', ale te wyglądają oszałamiająco. :OOOOO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie, flejki uwielbiam, z tymi jest nie inaczej.

      Usuń
  4. No wiesz co - takie piękne rzeczy pokazywać ;P A ja już byłam pewna, że ich nie potrzebuję. Cudownie wyszło to cieniowanie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, teraz mam chytry plan położyć po jednej warstwie obu i zobaczyć, co z tego wyniknie :)

      Usuń
  5. Świetne pokazanie krycia! :) Śmiesznie wygląda jedna warstwa na gołej płytce. :D Może fajnie by to wyglądało, gdyby wykonać negative space, a potem pokryć paznokcie właśnie jedną, cienką warstwą... ;)
    Na czarnym efekt jest piorunujący. No i gradient to świetny pomysł przy takich lakierach. Idealnie się przenikają! Jest po prostu pięknie i na pewno nie mogłabym oderwać wzroku od moich paznokci, gdybym tak je pomalowała.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie jak w brokatach, bez bazy najlepiej byłoby użyć gąbeczki.
      Za to czerń podbija efekt i wystarczy niewiele, żeby te lakiery pokazały, na co je stać.
      Prawda z tym gapieniem się w paznokcie, trudno było się skupić. Cieszę się, że się spodobał ten mój gradient.

      Usuń
  6. Na gołym paznokciu szału nie robią,ale już na czarnej bazie wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, będę się bawić nimi na innych kolorach jeszcze.

      Usuń
  7. Gorgeous! My set arrived last week - cannot wait to try them :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, I want to see your nails covered with them.

      Usuń
  8. ten fioletowo-niebieski mi się podoba, ale moim zdaniem cena colorowo jest mocno nieadekwatna do pojemności tych lakierów... i nie mówię o tym, że są drogie jak na Polskę, tylko w porównaniu z lakierami zagranicznych marek, które też mają takie flejki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, zgadzam się.

      Usuń
    2. No niestety, zgadzam się.

      Usuń
    3. Prawda, niestett, tzn pojemność CA dla mnie jest akurat, ale w związku z tym powinny byc stosunkowo tańsze. Obczajam tylko w promocji, tylko z odbiorem osobistym i już od pewnego czasu nie mogę pozwolić sobie na zakup całych kolekcji :(

      Usuń
    4. Pojemność jest w sam raz. Nie lubię butli-gigantów. Cena jak na pojemność jest dość wysoka, a ja np. nie mogę odebrać osobiście...

      Usuń
    5. Pojemność jest w sam raz. Nie lubię butli-gigantów. Cena jak na pojemność jest dość wysoka, a ja np. nie mogę odebrać osobiście...

      Usuń
    6. Wiem, właśnie dlatego piszę, że "niestety". Gdybym miała dopłacać jeszcze za przesyłkę, to bym nie kupiła - 1 czy 2 buteleczki i jeszcze koszt dostawy.

      Usuń
  9. Na czarnej bazie wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam All of Me i używam go jako topu z jedną warstwą. Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam All of Me i używam go jako topu z jedną warstwą. Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nich dwóch też bardziej podoba mi się All of Me, te niebieskości, fiolet, zieleń!

      Usuń
  12. Olśniewające! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam pod wrażeniem, dlatego kupiłam, a miałam już odpuścić.

      Usuń
  13. Na czarnej bazie wygląda magicznie, a ten gradient to w ogóle cudo *.*
    3 warstwy na gołej płytce też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Maju - dawno Cię tu nie było :-) Ale widzę, że wejście smoka jak się patrzy :-P Z takimi cudami! Piękne są te flejki... w końcu mamy polskie flejki na światowym poziomie :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyglądają, te niebiesko-fioletowe czy jaki to tam kolor ;) zdecydowanie bardziej mi się podobają :p

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger