Evonails 218 Spicy Russet

Dziś mam dla Was bardzo nieśmiałego koleżkę, który nie lubi pozować do zdjęć. Piękny na żywo, dość mocny kameleon, zmieniający kolory od wiśniowego przez ceglasty, rudy, do złotego, lakier Evonails 218 Spicy Russet.
Na zdjęciach widzicie Spicy Russet bez topu, jedna warstwa na czerni. Nie próbowałam kłaść go solo, po próbie na wzorniku stwierdziłam, że krycie ma typowe jak dla takiego duochroma, czyli słabe, a na czerni ta jedna warstwa zupełnie wystarcza! Schnie umiarkowanie, dość długo pozostaje plastyczny, ale chciałam pokazać go bez warstwy topu, więc nie nakładałam ulubionego wysuszającego HK Glisten & Glow. Trochę widać pociągnięcia pędzelka, ale nigdy nie byłam mistrzynią w unikaniu smug przy malowaniu lakierami z takim wykończeniem. Na żywo nie rzucało się to aż tak w oczy. 




Postanowiłam dodać temu cudakowi odrobinę stempli - bardzo delikatny wzór kwiatów z płytki Creative Shop 31, używając duochromowego lakieru Colour Alike dla B. Loves Plates B a Mars. Bardzo ładnie zgrał się barwą kolorów z bazą :) Stemplowanie było zabezpieczone warstwą topu.



10 komentarzy:

  1. Gorgeous shift and great mani :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio same magiczne lakiery u Ciebie :D
    Ten wygląda naprawdę ślicznie na czarnym :) Pociągnięcia widać minimalnie, pewnie na żywo nikt nie zwróciłby na nie uwagi na żywo.
    Kolorek do stempli świetnie dobrany, pasuje niesamowicie... Wzorki zresztą też. Całość jest taka delikatna i subtelna, ale również baśniowa. Końcowy efekt zachwycający :)
    Pozdrawiam
    ~Ter

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek! I zdobienie zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magicznie i pięknie się prezentuje ;) Ostatnio kupiłam podobny lakier z El corazon , ale jeszcze nie zdążyłam sobie nim pomalować paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny chromo-rudziak - taki w sam raz dla mnie! :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. To stemplowanie wygląda magicznie *.*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger