Tak było...

Post poświąteczny. Z błyskiem i brokatem, bo dlaczego nie?

Today a post-Christmas-y post. With glitz and blink, just because why not?


Cieniowanie Golden Rose Holiday 70, na to piękny brokat Oto El Złoto z Colour Alike 505. Całość przykryta holo topem starą wersją B. a Star też z Colour Alike. Świąteczne blaszki z Born Pretty Store zatopione pod warstwą zwykłego topu. Mnie się podobało. Zdjęcia, niestety, nie oddają całości holo błysku, ale aparat totalnie zgłupiał.

Gradient with Golden Rose Holiday 70, then I added glitter Oto El Złoto from Colour Alike #505. All that topped with holographic B. a Star from Colour Alike. And the seasonal sparkle with decorations from Born Pretty Store covered with normal top. I liked it, although my camera went crazy and did not do the holo justice.



Wszelkie odstające ozdoby zawsze mnie drażnią na paznokciach, bo to co odstaje, ja próbuję odskubać - ale te blaszki są na tyle płaskie, że po lekkim wygięciu (robię to przykładając blaszkę do trzonka pędzelka i dociskając boki - blaszka robi się wypukła i pasuje do krzywizny płytki paznokciowej), wciskam blaszę w wilgotny lakier i przykrywam warstwą topu. Nic nie haczy, ładnie się trzyma.

Normally I am not a fan of nail decorations - they make me to try to pull them out. But these ones are really thin and flat, after shaping them by adjusting to your nail bed curve, pushing into the wet polish and topping off - nothing sticks out. For giving those decorations required curve I just pushed them against the nail brush handle until they are no longer flat.



Ozdoby kupić możecie TU, w dziale nail artUżywając kodu zniżkowego XHL91 otrzymacie 10% rabatu na każdy nieprzeceniony produkt, a wysyłka jest zawsze darmowa.

The wheel contains lots of Christmas decorations and can be purchased HERE, in the nail art department. When using the discount code XHL91 you will get 10% off your purchase and the shipping is free.

16 komentarzy:

  1. Piękne złoto ♡ Ja właśnie też próbuję wygiąć swoje blaszane ozdoby, ale średnio mi idzie xD spróbuję Twoim sposobem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam karuzelę z tego typu blaszkami. niestety mam wzory takie trochę... no zupełnie mi nie pasują. moze jeden albo dwa są w miarę fajne. ale jakoś nie mogę się zebrać żeby ich użyć. a wyginanie na pędzelku muszę wypróbować. ja robiłam to po prostu palcami i nie było zbyt łatwo. myślałam że takie ozdoby są o wiele bardziej miękkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się błyszczą!Przypomniałaś mi o brokatach z CA - jakoś poszły w odstawkę ostatnimi czasy... Ozdoby tego typu lubię ale tylko niektóre kształty, ramki na przykład :-D Można z ich robić świetne kamienie szlachetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedno z piękniejszych zdobień świątecznych jakie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda, umiem sobie dowyobrazić błysk :D Nigdy nie przyklejałam blaszek do paznokci, wyglądają super, ale mam wrażenie że nie poradziłabym sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, taki subtelny błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Metalowe ozdóbki tak sobie, ale baza pod nie - mega. Strasznie fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale genialnie wyszło to tło z tym złotkiem <3 Mega super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie zdobienie, bardzo elegancko to wygląda z tym złotem <3

    OdpowiedzUsuń
  10. This looks really gorgeous. I love it :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetną bazę wybrałaś pod te ozdóbki ;) wszystko super do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdobienie :) Podobają mi się te ozdoby :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger