NCLA Kamchatka

Witajcie!

Mam dla Was niespodziankę - powitanie na blogu (!) w 2019 z pięknym lakierem holograficznym NCLA Kamchatka.  Kupiłam go na targach Beauty Forum z ciekawości, jak sprawują się lakiery tej marki. Całkiem udany zakup. Ciemnoczerwony, przykurzony, w cieniu przypominający kolorem stare czerwone wino, w świetle rozbłyska niesamowitą ilością kolorowych holograficznych drobinek! Zobaczcie:


Lakier ma przyjemną konsystencję, łatwo się nim maluje. Wystarczają dwie warstwy, które ładnie się poziomują i szybko schną. Nie dodałam żadnego topu.
Nie było łatwo uchwycić drobinki holo, muszę jeszcze popracować nad zdjęciami w silnym świetle - aparat trochę przekłamuje kolory.

8 komentarzy:

  1. Ładnie te drobinki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie drobinki odbijają światło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Holo w słońcu to zupełnie inna bajka niż w cieniu. Też mam kłopoty z uchwyceniem tego na zdjęciach :) A kolor bardzo kobiecy i elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo interesujący kolor! mam aż 2 :D lakiery tej marki

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger