Jesienna pepitka

Paznokcie w nastroju jesiennym, w kurzą stopkę, lub, jak kto woli, w pepitkę.
The autumn mood nails with houndstood pattern.
 
Tłem do stempelków jest gradient z Golden Rose Rich Color 102 i Colour Alike 491 Kamlot. Wzorek odbity Colour Alike 118 Diskorelaksem z płytki Moyou London Pro 04. Aparat nie współpracuje, więc w najbliższym czasie zdjęcia z telefonu, niestety :(
The base is a simple gradient made with Golden Rose Rich Color 102 and Colour Alike 491 Kamlot. The pattern from Moyou London plate Pro 04 stamped with Colour Alike 118 Diskorelaks. My camera is striking so the only photes now and in the near future will come from my phone :( 

38 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi, że dawno nie robiłam takiego delikatnego gradientu... Takie neutralne kolory ślicznie wyglądają razem. No i ta pepitka - uwielbiam :) Szczerze... nie próbowałam nigdy stemplować Diskorelaksem! Muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diskorelaks wpadł mi w łapki, jak zastanawiałam co chcę. I jakoś tak przypasował mi do tego depresyjnego mani :)

      Usuń
    2. Lubię pepitkę nie tylko na paznokciach😊fajne jesienne kolorki

      Usuń
    3. Ja też lubię pepitkę :)

      Usuń
  2. This looks really good and I like how it sparkles. What a nice pattern :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks sweetie :) The sparkle is from a holo polish by Colour Alike, one of their first.

      Usuń
  3. Przypomniałaś mi że mam użyć tego wzoru!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, podobają mi się te stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten delikatny gradient... to zupełnie do mnie nie podobne ale jednak :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się kiedyś zdobyć na "twoją" wersję tła pod stemple, jakiś odjechany glitter :)

      Usuń
  6. Gradient jest bardzo delikatny, co dodaje mu dodatkowego uroku:)
    Pepitka świetnie się prezentuje na tak stonowanym tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi - gradient nie w każdym świetle jest jednakowo widoczny, całkiem nieźle się te kolory przenikają.

      Usuń
  7. W końcu tu dotarłem :)
    Bardzo ładny, delikatny gradient, którego na miniaturce praktycznie nie widziałem i pomyliłem z cieniem . Jak udało Ci się zrobić tak subtelne przejście? Za pomocą gąbki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach :)
      Gąbeczka, a jakże. Ale nie do podkładu, mam swój sposób :), którym się podzielę w jakimś kolejnym poście gradientowym, jak tylko przekonam aparat do współpracy. Przejście to zasługa tych kolorów, idealnie się zlały, mój Kamlot jest dosyć wodnisty, świetny do ciapania.

      Usuń
    2. No to biję pokłony, bo dawno tak ładnie rozplanowanego przejścia między kolorami nakładanymi gąbką nie widziałem i szczerze to nie wiem, czy konsystencja lakieru ma tu jakieś większe znaczenie. Efekt porównywalny z moim aerografem :) czekam zatem z niecierpliwością na tutorial z gradientem i życzę powodzenia we współpracy z aparatem!

      Usuń
    3. Bardzo mi miło, dziękuję. Ale serio, to te kolory tak się spasowały, a stemple przykryły, więc nie widać przejścia.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. W sensie dym, lol? No, taki dymny kolor w sumie :)

      Usuń
    2. Żarcik miał być, miło mi, że się podoba.

      Usuń
  9. Ładnie, subtelnie, do pracy jak najbardziej, z przemyconym pepitkowym wzorkiem, który nadaje temu mani dyskretnego błysku i nie jest nudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, chyba dobry do pracy, bo nikt specjalnie nie gapi mi się w paznokcie. Oprócz wtajemniczonych, oczywiście :D Diskorelaks łapie każdy promyczek, nawet w cieniu. Nie jest nudny ani trochę :)

      Usuń
    2. Ja bym się gapiła ;) Często się gapię (na przykład biedna listonoszka! często zmienia mani :D)

      Usuń
    3. No, ale ty jesteś profesjonalnym paczaczem :D Czyli zaliczasz się do grona wtajemniczonych. To fajną masz listonoszkę, może pochwal ją czasem?

      Usuń
  10. Ale diskorelaks fajnie stempluje! Muszę go wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Ale zauważyłam, że w stemplowaniu jest dość transparentny, nie na każdym kolorze będzie szał, ja muszę spróbować na czerni :)

      Usuń
  11. świetny efekt, takie delikatne odbicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza pepitka ;) jest w mojej kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale rewelacyjny efekt ;) Nie wiem czy lewą ręką bym sobie poradziła, żeby to powtórzyć na prawej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale cieniowanie? Daje radę :) Czy stemple? Też daje radę. Najgorzej to proste linie namalować na ręce dominującej. Albo równe kropeczki popostawiać.

      Usuń
  14. Pazurki piękne :-) mnie też czeka aparat w tel :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię zdjęć z telefonu na moim blogu, wg mnie nie są tak ostre, wyraźne i zwyczajnie - tak ładne. No ale jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger