Hean 873 Kolekcja pastelowa

Hej. Dziś mam dla Was bardzo ładny beżowy lakier z firmy Hean  numer 873 otrzymany do recenzji w ramach akcji "Testuj Hean z Nails Revolutions". Po ostatnim neonie potrzebowałam czegoś bardzo spokojnego i ten lakier idealnie się sprawdził w takiej roli.

Hi. Today I have for you a very nice nude Hean polish number 873 received for the review as a result of the action "Testuj Hean z Nails Revolutions". That is a perfect colour which I needed after wearing the neon last time.
Hean 873 nail polish, lakier

Hean 873 pochodzi z kolekcji pastelowej. W przeciwieństwie do swojego braciszka z tego posta ma wyraźnie chłodny odcień beżu, idealnie pasujący do mojej karnacji. Bardzo lubię takie kolory, noszę je często do pracy. Mini buteleczka 6 ml z poręcznym i równo przyciętym pędzelkiem, krycie w dwóch warstwach, szybkie schnięcie i bardzo ładny połysk bez topu to powody, dla którego pokochałam ten lakier.
Lakiery Hean nie zawierają toluenu, formaldehydu i kamfory.
Tego nudziaka możecie zakupić na stronie sklepu internetowego Hean.

The Hean 873 comes from the pastel collection. Unlike his brother from the past post that one has definitely cold colour which complements nicely my skin. I love such shades and wear them to work very often. The 6ml mini bottle with handy and thin even brush, two layers coverage, quick drying and the nice glossy finish made me fall in love with this nude polish.
The Hean polishes do not contain toluene, formaldehyde and camphor.
You can get this polish in the internet store of Hean.

Hean 873 nail polish, lakier

Po dniu w wersji solo dodałam delikatny stemplowy zygzak w wersji holo, a całość pokryłam warstwą topu Hean High Definition Diamond Top Coat.

After a day in solo version I added the accented holo stamping with the chevron pattern and covered all with Hean High Definition Diamond Top Coat.
Hean 873 lakier do paznokci stemple A England Her Rose Adagio Moyou London Fasionista 05
Hean 873 lakier do paznokci stemple A England Her Rose Adagio Moyou London Fasionista 05

Hean - High Definition - Diamond hard base
Hean 873
plate Moyou London Fasionista 05
A Englad Her Rose Adagio


A potem stało się coś złego i musiałam zastosować okłady z biedronek :/   And then something wrong happened and I needed to apply ladybirds to my finger :/


Dziękuję Alicji z bloga Nails Revolutions za możliwość testowania dzięki akcji "Testuj Hean z NailsRevolutions".

12 komentarzy:

  1. sam kolor jest piękny delikatny i zmysłowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okłady z biedronek:) Mam nadzieję że pomogły:) Ładny kolor, fajnie wygląda na Twoich dłoniach. Mi obsesja na punkcie cielistych lakierów trochę przeszła ale pokazujesz odcień warty uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny kolorek, ładnie wygląda ze stemplem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... to nie mój odcień, ale do pracy w sam raz, zwłaszcza ozdobiony holo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie pastelowe nudziaki :) mam nadzieję, że paluszek miewa się lepiej ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedny paluszek ;( nudziaki zdecydowanie wolę z wzorem niż solo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okłady z biedronek mnie rozwaliły :-D Przykroza! Natomiast mani super z tym holo chevronem!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, jak przykro, mam nadzieję, że okłady z biedronek pomogły :D
    Śliczny nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny lakier z OPI. Uwielbiam nudziaki, ale rzadko po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemny kolor :) Ale się uśmiałam z tych okładów biedronkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze z okładem z biedronek! ^^ A tak serio wersja z holo zygzakiem bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger