Cudo holosie

Cudne holosie z Moyra
Great holos from Moyra


Dzięki niezastąpionej Amethyst, która zorganizowała i sprawnie przeprowadziła akcję zbiorowych zakupów w sklepie  http://nailland.hu trafiły do mnie dwa przepiękne holosie. Niebieski i nie-nudny. Bardzo wygodne pędzelki, dosyć sztywne, równomiernie się nakładają. Nie mogłam powstrzymać się od słocznięcia, mimo że wieczór jest naprawdę zaplanowany i muszę zaraz znikać. Zostawiam Was ze zdjęciami i cieszę się, że postanowiłam kupić nieznane w naszej blogosferze (ja się jeszcze nie spotkałam) lakiery Moyra 254 (niebieski) i 252 (beżowy?). Zobaczcie, co się dzieje przy odrobinie światła!
 
Thanks to Amethyst who organized and conducted successfully the mass collective shopping at http://nailland.hu I put my hands on the two exquisite holographic polishes. Blue and non-nude. With the rather stiff but comfy brushes, and they cover the nails evenly. I couldn't help but swatch them, although the evening is busy and I really have to run now. Leaving you with the pics and I am feeling so happy that I had decided to buy the unknown in our blogs (or at least I haven't seen them yet) Polishes from Moyra 254 (blue) and 252 (beige). Look at them when they catch a little light!
 
zdjęcie w cieniu/ in the shadow
  
zdjęcie w pokoju, było widno, zapaliłam światło/ in the room while still daylight with the light on
 
 zdjęcie w zachodzącym słońcu / in the sunset light
 

14 komentarzy:

  1. lubię takie lakiery podobają mi się, kiedyś miałam fiolet z Celii

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuję się obłędnie, żałuję, że nie wzięłam żadnego lakieru tej marki dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli trzeba zorganizować zakupy jeszcze raz :) Założę się, że będzie szturm na holosie z Moyry.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ostatnie jest w słońcu. Ale aparat i tak zjadł troszkę tego holo.

      Usuń
  4. Kocham lakiery holo są niesamowite :) bajeczne są te Twoje nowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie były drogie! 2,5 euro za 12 ml, dwie cienkie warstwy, na długo starczy :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Podać chusteczkę? :D mogę użyczyć na spróbowanie, też jestem w Łodzi :)

      Usuń
  6. The blue one looks very beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 MatMaja Nails - Blog o paznokciach , Blogger